Compromís esmenarà els comptes de l’any 2024 de la GVA per a sol·licitar unes inversions en serveis socials, cultura i patrimoni que rondaran els 20.000.000 €.

El col·lectiu de Compromís a la Vall d’Uixó ha decidit esmenar els Pressupostos de la Generalitat Valenciana per a l’any 2024, que segons el President de la Generalitat són “muy duros”.

Mònica Àlvaro, diputada a les Corts ha defés que les esmenes de la Vall arribaran al consell i que la majoria del que demana Compromís per a la Vall, són problemes que ha generat el propi Mazón “amb menys de cinc mesos al cap del Consell i ja han suprimit el Pla Edificant i està en greu perill el pla Convivint de centres socials que donava solució a la Vall. Problemes com habitatge, serveis socials i educació que són pilars bàsics dels municipis i que estaven resolts amb l’anterior govern, ara amb el govern del PPVOX s’han convertit en un problema sense solució mentre a les Corts veiem que els esforços i els recursos se’n van en la rebaixa d’impostos a les classes més altes”.

Ana Bernat, portaveu de Compromís la Vall, anuncia les inversions sol·licitades per al proper any. “Des de Compromís exigim la reforma i adquisició de la Llar Sagrada Família, la compra dels banys àrabs, la reforma de la biblioteca, la creació d’un nou centre de dia i la creació d’un parc públic de vivenda” ha sentenciat la portaveu.

Fernando Daròs, vicealcalde de la Vall d’Uixó, recrimina al Consell del Partit Popular i de Vox les retallades anunciades per a l’any vinent. Segons afirma el regidor “el nostre poble necessita de forma urgent de les inversions plantejades per Compromís”.

La portaveu, Ana Bernat, també ha fet una crida a la resta de partits presents a les Corts Valencianes (PSOE i PP) a donar suport a les inversions plantejades “convidem a Baños i Serra a donar suport a la iniciativa i a reclamar als seus respectius partits un suport unànime al nostre poble”.