El Partit Popular té com a únic objectiu de la legislatura que la gent pense que tots som com ells. I per això, “esos señores de los que usted me habla” han emés notes de premsa i han divulgat una notícia confusa sobre alguns partits polítics de la Vall.

En Compromís, en canvi, volem ser clars. El que va passar va ser un error per part d’un treballador de l’ajuntament, que va fer que alguns grups ingressàrem més diners dels que ens corresponien. Quan el treballador es va adonar, ho va comunicar i nosaltres vam tornar els diners que ens havia ingressat per error.

S’ha acabat la història.

Ens pareixen fatal dues coses:

1. que amb la intenció de sembrar dubtes, el PP ha posat en evidència un error d’un treballador de l’ajuntament quan ja estava solucionat.

2. que el PP insinua que ho estem pagant a poquet a poquet i que això és com un crèdit

Estaria bé que, ja que ens posem a aclarir comptes, el PP s’explaiara sobre com es va pagar la rotonda del bou.

Compromís, des del moment que ens van comunicar l’error, vam tornar íntegrament eixos diners fruit de l’error d’este treballador. Per eixe motiu, adjuntem al final d’esta nota la imatge amb el rebut de pagament.

El dilluns el PP deia que no havíem pagat. Ara diu que sí, però que encara que haja estat un error alié a nosaltres, que si d’això podríem pagar més… Surrealisme peperil!

El PP vol embolicar la troca. En això són els amos. De fet, quan han de contestar on estan els diners que havien de servir per arreglar el Rosario Pérez, fan el mateix: el joc del trilero. Però encara no ho sabem.

El cas és que el PP ix en premsa per a escampar rumors (sempre ho fa) però encara no l’hem vist demanar perdó quan tot se soluciona. Recordem que cada dos o tres setmanes, presenten dubtes sobre Mònica Oltra, sobre Fran Ferri… Ara han volgut fer el mateix en la Vall.

Després tot això queda en res. Però ja no ho aclarixen.

Compromís, per la nostra banda, confiem en la bona voluntat dels treballadors de l’ajuntament i en el seu treball.

En definitiva, quedem a l’espera de les disculpes del Partit Popular per les seues mentires.