Compromís per la Vall va intervindre el passat cap de setmana en dos actes públics. D’un costat, el divendres 3, els seus membres participaren en el sopar de germanor amb les altres forces polítiques que participen en la coalició A la Valenciana, que aspira a guanyar les eleccions a nivell local.

De l’altra, Compromís va organitzar el dissabte 4 de juny un acte per a anunciar les novetats en la seua seu local. L’acte va ser obert a la ciutadania i va comptar amb la presència de la diputada a Corts Mònica Àlvaro, la congressista Marta Sorlí, el senador Carles Mulet i el candidat a senador Jordi Navarrete.

Els actes van començar a les 11 amb la inauguració de les novetats del local, un acte on acudiren nombrosos veïns i mitjans de comunicació. A continuació, es va realitzar una visita a les Grutes de Sant Josep i al Jaciment Arqueològic del poblat iber-romà. Els actes van finalitzar amb una visita a la Plaça del Mercat, en la qual els càrrecs van estar accessibles i compartint la vesprada amb la ciutadania.

Segons la portaveu de la formació, Esther Paulo, “el col·lectiu a la Vall s’ha consolidat, ja que tenim dos regidors i formem part de l’equip de govern. Per a optimitzar el funcionament, hem adaptat la seu per a poder atendre els ciutadans d’una manera més efectiva. En l’actualitat tenim dos dies d’atenció al públic; dilluns a la vesprada (de 17 a 20 hores) i dimecres al matí (de 10 a 13 hores). La nostra seu local és la casa de tots i totes, i lloc de trobada per a proposar iniciatives que milloren la qualitat de vida de la nostra ciutadania sempre des de l’òptica de canvi, progrés i justícia social”.

Sobre el creixement del col·lectiu local, la portaveu entén que és comprensible: «Lluny dels alarmismes d’altres, la gent percep que som els de Mónica Oltra i Vicent Marzà; som els que rescatem persones i estem fent les coses bé i a nivell local estem lluitant amb la resta de l’equip de govern per a traure al poble de la misèria en la que ens va deixar el PP”.