Compromís per la Vall va celebrar, el passat cap de setmana, el seu Consell Local a la seu de la coalició. La trobada va servir per conformar una nova executiva després dels bons resultats recollits a les eleccions del passat 24 de maig, en les quals va aconseguir dos regidors a l’ajuntament i va obtindre més del doble de votants que en els comicis de 2011.

Per a Jordi Julià, fins ara portaveu de Compromís, aquest consell és un exercici de coherència: “Criticàvem que el govern popular confonguera sempre partit amb govern i, per eixe motiu, els dos regidors volíem concentrar-nos exclusivament en la tasca de govern a l’Ajuntament”. Amb la nova executiva, tant Julià com Fernando Daròs quedaran com a vocals, mentre que la major part de l’executiva estarà composada per noves cares que havien integrat la llista de Compromís en les últimes eleccions.

Fernando Daròs, fins ara secretari d’organització, comentava que l’executiva, formada per setze persones, respon a les necessitats d’una formació que ha crescut molt els dos últims anys. “El col·lectiu ha incrementat en més del triple el nombre de militants i simpatitzants; calia crear una estructura més “professionalitzada”, si es pot dir així”. La nova executiva va ser aprovada per unanimitat.

Amb la nova estructura canvien les cares visibles de la coalició. Verònica Micó es convertix en la portaveu local de Compromís per la Vall, mentre que la secretaria local passarà a mans de Maria Fuster. Mario López serà el nou secretari de finances i també adquiriran un pes específic noms com el d’Esther Paulo, Ximo Beltran o Marc Falcó. El llistat complet de la nova executiva s’especifica a continuació:

Portaveu Local – Verònica Micó

Secretari d’organització – Maria Fuster

Secretaria de comunicació – Ximo Beltran

Secretari de finances – Mario López

Secretari de política municipal – Marc Falcó

Secretària de participació ciutadana: Esther Paulo

Secretari d’implantació: Josep Ignasi Marco

Moviments socials: Ma Jose Carvajal

Sostenibilitat i territori: Pasqual Gonzalez

Secretari de canvi de model productiu: Jose López

Representant de Joves: Higi Daniel

Vocal – Ruben Sanchez, Carlos Vidaurre, Jordi Julia, Fernando Daros, Luis Oscar Garcia

Compromís per la Vall renueva su ejecutiva local

Compromís por la Vall celebró, el pasado fin de semana, su Consejo Local en la sede de la coalición. El encuentro sirvió para conformar una nueva ejecutiva tras los buenos resultados cosechados en las elecciones del pasado 24 de mayo, en las que consiguió dos concejales en el ayuntamiento y obtuvo más del doble de votos que en los comicios de 2011.

Para Jordi Julià, hasta ahora portavoz de Compromís, este consejo es un ejercicio de coherencia: “criticábamos que el gobierno popular confundiera siempre partido con gobierno y, por ese motivo, los dos concejales queríamos centrarnos exclusivamente en la tarea de gobierno en el Ayuntamiento”. Con la nueva ejecutiva, tanto Julià como Fernando Daròs quedarán como vocales, mientras que la mayor parte de la ejecutiva estará compuesta por nuevas caras que habían integrado la lista de Compromís en las últimas elecciones.

Fernando Daròs, hasta ahora secretario de organización, comentaba que la ejecutiva, formada por dieciséis personas, responde a las necesidades de una formación que ha crecido mucho en los dos últimos años. “El colectivo ha incrementado en más del triple el número de militantes y simpatizantes; había que crear una estructura más “profesionalizada”, si se puede decir así”. La nueva ejecutiva fue aprobada por unanimidad.

Con la nueva estructura cambian las caras visibles de la coalición. Verónica Micó se convierte en la portavoz local de Compromís per la Vall, mientras que la secretaría local pasará a manos de María Fuster. Mario López será el nuevo secretario de finanzas y también adquirirán un peso específico nombres como el de Esther Paulo, Ximo Beltran o Marc Falcó. El listado completo de la nueva ejecutiva se especifica a continuación:

Portavoz Local – Verònica Micó

Secretaria de organización – Maria Fuster

Secretario de comunicación – Ximo Beltran

Secretario de finanzas – Mario López

Secretario de política municipal – Marc Falcó

Secretaria de participación ciudadana: Esther Paulo

Secretario de implantación: Josep Ignasi Marco

Movimientos sociales: Ma Jose Carvajal

Sostenibilidad y territorio: Pasqual Gonzalez

Secretario de cambio de modelo productivo: Jose López

Representante de Jóvenes: Higi Daniel