La Vall d’Uixó. 24 d’abril de 2015.

MarioLopezMario López, número 4 de la llista de Compromís a l’ajuntament de la Vall i membre de l’executiva local, ha afirmat hui que Compromís acabarà amb les humiliacions que patixen algunes persones que demanen ajudes per la seua situació econòmica, després de conéixer-se que l’ajuntament de la Vall estiga pagant 90€ per fer treballar com a conserges a persones en risc d’exclusió social.

Compromís manifesta que és totalment inacceptable que una entitat com l’Ajuntament tinga a persones treballant sense contracte, i que la faena s’ha de pagar als treballadors. El treball de bades, els voluntaris, mai poden suplir la faena feta pels professionals en qualsevol esfera de la nostra societat. Esta setmana dos persones han denunciat que estan rebent coaccions vinculant cobrar les ajudes amb sotmetre’s als treballs que proposa l’ajuntament de la Vall.

El candidat de Compromís ha afirmat que “no és tolerable que les institucions públiques estiguen actuant d’esta manera. Si fa falta un conserge, cal contractar-lo, pagar-li regularment i que cotitze. No és legal ni moral aprofitar-se de persones que estan en situació de pobresa gràcies a les polítiques suïcides del Partit Popular. No podem mesclar les ajudes i el treball no regularitzat. Cal ajudar a les persones que estan mal i cal crear treball. El que no s’ha de fer és voler tindre conserges a 90 euros el mes i sense cotitzar”.

Compromís pide el fin de la precariedad en el trabajo en el ayuntamiento de la Vall

La Vall d’Uixó. 24 de abril de 2015.

Mario López, número 4 de la lista de Compromís al ayuntamiento de la Vall y miembro de la ejecutiva local, ha afirmado hoy que Compromís acabará con las humillaciones que sufren algunas personas que piden ayudas por su situación económica, después de conocerse que el ayuntamiento de la Vall está pagando 90€ para hacer trabajar como conserjes u otros oficios a personas en riesgo de exclusión social.

Compromís manifiesta que es totalmente inaceptable que una entidad como el Ayuntamiento tenga a personas trabajando sin contrato, y que el trabajo se tiene que pagar a los trabajadores. El trabajo gratis, los voluntarios, nunca pueden suplir el trabajo hecho por los profesionales en cualquier esfera de nuestra sociedad. Esta semana dos personas han denunciado que están recibiendo coacciones vinculando cobrar las ayudas con someterse a los trabajos que propone el ayuntamiento de la Vall.

El candidato de Compromís ha afirmado que “no es tolerable que las instituciones públicas estén actuando de esta manera. Si hace falta un conserje, hay que contratarlo, pagarle regularmente y que cotice. No es legal ni moral aprovecharse de personas que están en situación de pobreza gracias a las políticas suicidas del Partido Popular. No podemos mezclar las ayudas y el trabajo no regularizado. Hay que ayudar a las personas que están mal y hay que crear trabajo. Lo que no se tiene que hacer es querer tener conserjes a 90 euros el mes y sin cotizar”.