La Vall d’Uixó. 16 d’abril de 2015

JordiRetallat_editedJordi Julià, candidat de Compromís a l’alcaldia de la Vall, ha proposat hui un debat electoral obert a la resta de candidats de les distintes formacions que concorreran en la cursa per l’alcaldia de la Vall d’Uixó. Julià proposa un debat en un espai obert, que puga tindre públic i que siga televisat per tal que tota persona de la Vall que s’interesse per saber de les propostes dels distints partits puga considerar el seu vot.

El candidat de Compromís ha afirmat que “un debat entre tots els candidats i candidates a l’alcaldia de la Vall és una forma molt sana de comparar els projectes de ciutat i els diferents candidats a portar la vara del nostre consistori. El debat és la democràcia en el seu màxim estat. La paraula és allò que mou la vida política, i no hi ha millor manera de respondre a les exigències del nostre poble que un acte públic, obert, entre les distintes opcions polítiques”.

Julià ha finalitzat dient que “estic convençut que els meus adversaris polítics en esta cursa per l’alcaldia no tindran problema en posar-se d’acord entre nosaltres per a trobar un dia i un espai en campanya que ens permeta intercanviar visions de la ciutat. Convide a totes les candidatures que han manifestat que volen participar en estes eleccions locals: a Óscar Clavell del PP, a Tania Baños del PSOE, a Antoni Llorente d’EU, a Vicente Senent de Ciudadanos i a Óscar Langa de Podemos. I ho faig convençut de trobar bona predisposició per part d’ells per tal de tindre este debat que el nostre poble demana”.

Jordi Julià propone un debate electoral público y televisado al resto de candidatos

La Vall d’Uixó. 16 de abril de 2015

Jordi Julià, candidato de Compromís a la alcaldía de la Vall, ha propuesto hoy un debate electoral abierto al resto de candidatos de las distintas formaciones que concurrirán en la carrera por la alcaldía de la Vall d’Uixó. Julià propone un debate en un espacio abierto, que pueda tener público y que sea televisado para que toda persona de la Vall que se interese para saber de las propuestas de los distintos partidos pueda considerar su voto.

El candidato de Compromís ha afirmado que “un debate entre todos los candidatos y candidatas a la alcaldía de la Vall es una forma muy sana de comparar los proyectos de ciudad y los diferentes candidatos a portar la vara de nuestro consistorio. El debate es la democracia en su máximo estado. La palabra es aquello que mueve la vida política, y no hay mejor manera de responder a las exigencias de nuestro pueblo que un acto público, abierto, entre las distintas opciones políticas”.

Julià ha finalizado diciendo que “estoy convencido que mis adversarios políticos en esta carrera por la alcaldía no tendrán problema para ponernos de acuerdo entre nosotros para encontrar un día y un espacio en campaña que nos permita intercambiar visiones de la ciudad. Invito a todas las candidaturas que han manifestado que quieren participar en estas elecciones locales: a Óscar Clavell del PP, a Tania Baños del PSOE, a Antoni Llorente de EU, a Vicente Senent de Ciudadanos y a Óscar Langa de Podemos. Y lo hago convencido de encontrar buena predisposición por parte de ellos para tener este debate que nuestro pueblo pide”.