La Vall d’Uixó. 15 d’abril de 2014

FernandoCompromisCompromís per la Vall ha criticat la pseudoinauguració de l’escola l’Assumpció que ahir va protagonitzar l’encara alcalde Óscar Clavell. En paraules del número 2 de la llista local, Fernando Daròs, la visita de l’alcalde a l’escola fou “totalment indeguda. Les inauguracions d’edificis van acabar per llei el passat dia 30 de març. Però no només és que anar a inaugurar ara l’escola siga il·legal, sinó que a més és immoral. Després dels retards i de tot el temps que les mares i pares d’alumnes del centre hem hagut de patir una situació difícil, el que calia és que el govern del PP demanara perdó i no que vinguera a posar-se medalles”.

Fernando Daròs ha continuat afirmant que “es pot entendre una visita discreta, sense pretendre un bany de masses a les nou del matí. No es pot entendre que només haja faltat tallar una cinteta per a considerar la presència de Clavell com una inauguració. Estem veient com es fa un programa cada dia que es diu La Vall en un minut i que podria dir-se L’equip del govern del PP en un minut. I tot això pagat amb diners públics. La setmana passada l’alcalde també inaugurà la policia rural, i va faltar que posara una cinteta davant un agent i la tallara per fer-se la foto. Estem cansats. Estem cansats de la política de la foto. De les solucions anys després. Estem cansats d’un govern local i autonòmic que es riuen de la gent a la cara, dient que no hi ha diners, mentre ultrasubvencionen centres privats que tenen quotes de 500 a 1000 euros. Prou de riure’s de la gent normal. Prou de cometre irregularitats”.

Segons Compromís, la cosa és encara més denigrant, ja que hui, segon dia d’escola en el centre reformat de l’Assumpció s’han viscut situacions difícils a les 9 del matí. No hi havia policia, i davant el trànsit que circula prop de la zona han sigut uns quants pares els que han hagut de posar-se a tallar el trànsit per a facilitar l’accés dels xiquets i les xiquetes al centre en plena seguretat. Daròs ha sentenciat “ahir foto i electoralisme de l’alcalde. Hui l’escola ja no és notícia i són els propis pares i mares els que han de vigilar el trànsit per a garantir la seguretat dels seus fills i filles. Així entén la gestió pública el PP: només fotos i postureo, poques solucions”.

Compromís critica la “inauguración” de la Asunción por parte de Clavell

La Vall d’Uixó. 15 de abril de 2014

Compromís por la Vall ha criticado la pseudoinauguración de la escuela la Asunción que ayer protagonizó el todavía alcalde Óscar Clavell. En palabras del número 2 de la lista local, Fernando Daròs, la visita del alcalde a la escuela fue “totalmente indebida. Las inauguraciones de edificios acabaron por ley el pasado día 30 de marzo. Pero no sólo es que ir a inaugurar ahora la escuela sea ilegal, sino que además es inmoral. Después de los retrasos y de todo el tiempo que las madres y padres de alumnos del centro hemos tenido que sufrir una situación difícil, lo que hacía falta es que el gobierno del PP pidiera perdón y no que viniera a ponerse medallas”.

Fernando Daròs ha continuado afirmando que “se puede entender una visita discreta, sin pretender un baño de masas a las nueve de la mañana. No se puede entender que sólo haya faltado cortar una cinta para considerar la presencia de Clavell como una inauguración. Estamos viendo como se hace un programa cada día que se llama la Vall en un minuto y que podría llamarse El equipo del gobierno del PP en un minuto. Y todo esto pagado con dinero público. La semana pasada el alcalde también inauguró la policía rural, y faltó que pusiera una cinta sobre un agente y la cortara para hacerse la foto. Estamos cansados. Estamos cansados de la política de la foto. De las soluciones años después. Estamos cansados de un gobierno local y autonómico que se ríen de la gente a la cara, diciendo que no hay dinero, mientras ultrasubvencionan centros privados que tienen cuotas de 500 a 1000 euros. Basta de reirse de la gente normal. Basta de cometer irregularidades”.

Según Compromís, la cosa es todavía más denigrante, puesto que hoy, segundo día de escuela en el centro reformado de la Asunción se han vivido situaciones difíciles a las 9 de la mañana. No había policía, y ante el tránsito que circula cerca de la zona han sido unos cuántos padres los que han tenido que ponerse a cortar el tránsito para facilitar el acceso de los niños y las niñas al centro en plena seguridad. Daròs ha sentenciado “ayer foto y electoralismo del alcalde. Hoy la escuela ya no es noticia y son los propios padres y madres los que tienen que vigilar el tránsito para garantizar la seguridad de sus hijos e hijas. Así entiende la gestión pública el PP: sólo fotos y postureo, pocas soluciones”.