MarioLopezCompromís crearà un bus llançadora al tren.

La Vall d’Uixó. 9 de març de 2015.

Compromís per la Vall comença a desgranar punts del seu programa electoral. Mario López, representant de Joves de Compromís a l’executiva local i membre de la candidatura a les eleccions locals, ha presentat hui la proposta de creació d’un bus llançadora que connecte la Vall d’Uixó amb la xarxa de Rodalies de Renfe.

Mario López ha afirmat que “és una vergonya que un poble de més de 30.000 habitants com la Vall tinga unes comunicacions tan precàries en ple segle XXI. Per a solucionar esta situació Compromís per la Vall crearà la pròxima legislatura un bus llançadora que connectarà el nostre poble amb la xarxa de trens de rodalies”. En opinió de López “este bus és clau pels estudiants que necessiten desplaçar-se a València o a Castelló amb tren, o per a la gent que no té cotxe.”.

López ha continuat afirmant que “molt parla el Partit Popular sobre recolzar el comerç del nostre poble, però necessitem fets i no paraules. Este bus també recolzarà el comerç local i augmentarà l’impacte econòmic del turisme en la nostra localitat. El bus llançadora que crearà Compromís comptarà amb tres parades: l’estació de tren que s’acorde amb ADIF, les Coves de Sant Josep i l’estació local d’autobusos. D’esta manera el turisme que vinga via tren a visitar les Coves podrà passar-se pel poble a fer compres. Açò és recolzar l’economia local i no passejar a la gent amb un trenet de joguet pel carrer”.

Compromís creará un bus lanzadora al tren.

La Vall d’Uixó. 9 de marzo de 2015.

Compromís per la Vall empieza a desgranar puntos de su programa electoral. Mario López, representante de Jóvenes de Compromís en la ejecutiva local y miembro de la candidatura a las elecciones locales, ha presentado hoy la propuesta de creación de un bus lanzadora que conecte la Vall d’Uixó con la red de Cercanías de Renfe.

Mario López ha afirmado que “es una vergüenza que un pueblo de más de 30.000 habitantes como la Vall tenga unas comunicaciones tan precarias en pleno siglo XXI. Para solucionar esta situación Compromís per la Vall creará la próxima legislatura un bus lanzadora que conectará nuestro pueblo con la red de trenes de cercanías”. En opinión de López “este bus es clave para los estudiantes que necesitan desplazarse en Valencia o en Castellón en tren, o para la gente que no tiene coche.”.

López ha continuado afirmando que “mucho habla el Partido Popular sobre apoyar el comercio de nuestro pueblo, pero necesitamos hechos y no palabras. Este bus también apoyará el comercio local y aumentará el impacto económico del turismo en nuestra localidad. El bus lanzadora que creará Compromís contará con tres paradas: la estación de tren que se acuerde con ADIF, las Cuevas de Sant Josep y la estación local de autobuses. De esta manera el turismo que venga vía tren a visitar las Cuevas podrá pasarse por el pueblo a hacer compras. Esto es apoyar la economía local y no pasear a la gente con un trenecito de juguete por la calle”.