VeroCompromis
La Vall d’Uixó. 25 de febrer de 2015.

Compromís per la Vall ha presentat una proposta a l’Ajuntament de la Vall d’Uixó en què demana que es flexibilitzen i es racionalitzen les tarifes de la piscina municipal que, en opinió de la coalició valencianista d’esquerres, són massa elevades. Compromís proposa uns preus més d’acord amb els de pobles veïns.

Verónica Micó, membre de la candidatura de Compromís per la Vall a les pròximes eleccions locals, ha manifestat que “les tarifes de la piscina municipal són massa elevades, i més en temps durs i de crisi com els actuals. Per això Compromís per la Vall hem presentat una proposta a l’ajuntament on demanem la creació d’abonaments de 10 banys per a la gent que no pot acudir de manera regular a la piscina però que si té un espai li fa goig passar-se. També proposem que es creen distintes franges horàries amb un preu de 2’5 euros pel bany lliure, en lloc dels 4 euros actuals. Això es fa a poblacions veïnes com Borriana durant els matins o a l’hora d’anar a dinar, i així s’evita que la piscina estiga massificada i impracticable a l’hora que es fan els cursets”.

Micó ha continuat explicant que “ja hem denunciat anteriorment l’estat dels vestidors, les mals olors i les goteres que patix la zona de fitness. Si a això afegim la massificació el resultat és que la piscina no oferix el servici que el poble de la Vall mereix. A Compromís creiem en els servicis públics i de qualitat. Per això plantegem esta proposta que estem segurs que l’Ajuntament de la Vall es vorà obligat a acceptar, ja que és coherent, viable i positiva per a la gent de la Vall”.

Compromís propone flexibilizar las tarifas de la piscina municipal

La Vall d’Uixó. 25 de febrero de 2015.

Compromís per la Vall ha presentado una propuesta en el Ayuntamiento de la Vall d’Uixó en que pide que se flexibilicen y se racionalicen las tarifas de la piscina municipal que, en opinión de la coalición valencianista de izquierdas, son demasiado elevadas. Compromís propone unos precios más de acuerdo con los de pueblos vecinos.

Verónica Micó, miembro de la candidatura de Compromís per la Vall a las próximas elecciones locales, ha manifestado que “las tarifas de la piscina municipal son demasiado elevadas, y más en tiempos duros y de crisis como los actuales. Por eso Compromís per la Vall hemos presentado una propuesta en el ayuntamiento donde pedimos la creación de abonos de 10 baños para la gente que no puede acudir de manera regular a la piscina pero que si tiene un espacio le apetece pasarse. También proponemos que se creen distintas franjas horarias con un precio de 2’5 euros por el baño libre, en vez de los 4 euros actuales. Esto se hace en poblaciones vecinas como Borriana durante las mañanas o a la hora de ir a comer, y así se evita que la piscina esté masificada e impracticable a la hora que se hacen los cursillos”.

Micó ha continuado explicando que “ya hemos denunciado anteriormente el estado de los vestuarios, los malos olores y las goteras que sufre la zona de fitness. Si a esto añadimos la masificación el resultado es que la piscina no ofrece el servicio que el pueblo de la Vall merece. En Compromís creemos en los servicios públicos y de calidad. Por eso planteamos esta propuesta que estamos seguros que el Ayuntamiento de la Vall se verá obligado a aceptar, puesto que es coherente, viable y positiva para la gente de la Vall”.