gospolicia

La Vall d’Uixó. 9 de febrer de 2015.

Compromís per la Vall ha manifestat, a través del seu portaveu i candidat a l’alcaldia, Jordi Julià, que incorporar un gos policia no soluciona els problemes que patixen els funcionaris dedicats a la seguretat del nostre poble. Julià ha dit que “la mania per fer-se fotos amb coses de l’alcalde s’apropa al ridícul. S’ha incorporat un gos policia a la plantilla i s’ha venut com si valguera per deu agents”.

En opinió de Compromís mentre l’alcalde es promociona fent-se fotos amb el gos la policia local continua amb una plantilla ridículament curta comparada amb les de poblacions similars i amb unes limitacions que impedixen als professionals fer bé el seu paper. El portaveu de Compromís ha afegit: “si el que es vol es que la policia local puga treballar millor el que cal és augmentar una plantilla curta, traure la limitació de quilòmetres per dia als cotxes policia i fer complir les denúncies dels agents”.

Des de Compromís s’ha demanat seriositat a l’alcalde i que treballe de veritat per a millorar la seguretat de la Vall, on últimament es multipliquen robatoris i atracaments. Julià ha acabat dient que “la faena dissuassòria del cotxe de policia passant pel carrer és clau per evitar robatoris. Augmentar el número d’agents faria que pugueren treballar molt millor. Amb la mateixa població mentre que Borriana té més de 90 agents a la Vall tenim poc més de 40 agents i un magnífic gos. Si el que vol és dignificar la faena de la policia el primer que ha de fer l’ajuntament és donar-los recursos humans, assegurar-se que les seues sancions no cauen en paper mullat per interessos familiars o polítics i dotar-los de mitjans per a millorar de veritat la nostra seguretat”.

Compromís considera que un perro no es suficiente para mejorar las condiciones de la policía local

La Vall d’Uixó. 9 de febrero de 2015.

Compromís per la Vall ha manifestado, a través de su portavoz y candidato a la alcaldía, Jordi Julià, que incorporar un perro policía no soluciona los problemas que sufren los funcionarios dedicados a la seguridad de nuestro pueblo. Julià ha dicho que “la manía para hacerse fotos con cosas del alcalde se acerca al ridículo. Se ha incorporado un perro policía a la plantilla y se ha vendido cómo si valiera por diez agentes”.

En opinión de Compromís mientras el alcalde se promociona haciéndose fotos con el perro la policía local continúa con una plantilla ridículamente corta comparada con las de poblaciones similares y con unas limitaciones que impiden a los profesionales hacer bien su papel. El portavoz de Compromís ha añadido: “si lo que se quiere se que la policía local pueda trabajar mejor el que hace falta es aumentar una plantilla corta, sacar la limitación de kilómetros por día a los coches policía y hacer cumplir las denuncias de los agentes”.

Desde Compromís se ha pedido seriedad al alcalde y que trabajo de verdad para mejorar la seguridad de la Vall, donde últimamente se multiplican robos y atracos. Julià ha acabado diciendo que “el trabajo disuasorio del coche de policía pasando por la calle es clave para evitar robos. Aumentar el número de agentes haría que pudieran trabajar mucho mejor. Con la misma población mientras que Borriana tiene más de 90 agentes a la Vall tenemos poco más de 40 agentes y un magnífico perro. Si lo que quiere es dignificar el trabajo de la policía lo primero que tiene que hacer el ayuntamiento es darles recursos humanos, asegurarse que sus sanciones no caen en papel mojado por intereses familiares o políticos y dotarlos de medios para mejorar de verdad nuestra seguridad”.