Compromís per la Vall demana que la Biblioteca Municipal preste el servici interbibliotecari

Compromís per la Vall ha presentat a l’Ajuntament una proposta perquè es facilite el préstec interbibliotecari a la Biblioteca Municipal Mª Dolores García Sánchez. La proposta es va fer pública al plenari del passat dilluns 27 per tal que els pressupostos de 2015 puguen incloure la demanda.

El préstec interbibliotecari és un servici que permet que un usuari demane un llibre que no està al fons de la biblioteca a un altre centre inclòs dins de la Xarxa de lectura Pública de la Generalitat Valenciana. Els costos de l’enviament es parteixen entre les dos biblioteques implicades.

La secretària de moviments socials de Compromís la Vall, M. José Carvajal, argumentava la proposta: “Es tracta d’un servici absolutament rutinari en altres poblacions pròximes com Vila-real, Moncofa o Almassora. En canvi, la biblioteca de la Vall ho considera un cas particular i argumenta que no té fons per a realitzar este servei. La biblioteca s’ha convertit en un lloc on el regidor de cultura aprofita per fer-se fotos quan se celebra alguna activitat, però el servei que es presta no és de qualitat”.

Des de Compromís per la Vall han demanat que els pressupostos de 2015 resolguen esta anormalitat, que resulta un perjudici per a la població. “Qualsevol lector o estudiant ha de poder utilitzar el fons públic de la Generalitat sense desplaçar-se a una altra localitat”, va afirmar Carvajal.

Compromís per la Vall pide que la Biblioteca Municipal preste el servicio interbibliotecario

Compromís per la Vall ha presentado al Ayuntamiento una propuesta para que se facilite el préstamo interbibliotecario en la Biblioteca Municipal Mª Dolores García Sánchez. La propuesta se hizo pública en el pleno del pasado lunes 27 para que los presupuestos de 2015 puedan incluir la demanda.

El préstamo interbibliotecario es un servicio que permite que un usuario pida un libro que no está en el fondo de la biblioteca a otro centro incluido dentro de la Red de lectura Pública de la Generalitat Valenciana. Los costes del envío se reparten entre las dos bibliotecas implicadas.

La secretaria de movimientos sociales de Compromís la Vall, M. José Carvajal, argumentaba la propuesta: “Se trata de un servicio absolutamente rutinario en otras poblaciones cercanas como Vila-real, Moncofa o Almassora. En cambio, la biblioteca de la Vall lo considera un caso particular y argumenta que no tiene fondos para realizar este servicio. La biblioteca se ha convertido en un lugar donde el concejal de cultura aprovecha para hacerse fotos cuando se celebra alguna actividad, pero el servicio que se presta no es de calidad”.

Desde Compromís per la Vall han pedido que los presupuestos de 2015 resuelvan esta anormalidad, que resulta un perjuicio para la población. “Cualquier lector o estudiante debe poder utilizar el fondo público de la Generalitat sin desplazarse a otra localidad”, afirmó Carvajal.