Compromís per la Vall critica l’estat de l’skatepark

La Vall d’Uixó, 17 de novembre de 2014

SKATEPARK_2SKATEPARK

Compromís per La Vall torna a exigir a l’equip de govern que mantinga en bon estat les infraestructures públiques, en referència a la situació de l’skatepark, situat a la Plaça del Parc. Des de la coalició s’assegura que només cal passar per la zona i fixar-se en l’estat absolut de deixadesa: les xapes estan soltes, hi ha forats a terra, ferros oxidats, tubs de grindar amb orificis.

Per a la formació valencianista, l’afany de fer-se fotos d’Òscar Clavell el porta a inaugurar baranes o rampes, però una vegada la premsa té la seua imatge, no es fa res per conservar en bon estat eixes obres. En el cas de l’skatepark, el manteniment és relativament barat si es fa de manera continuada.

Mario López, com a representant dels Joves de Compromís per La Vall, indica que “L’ajuntament no farà res fins que no passe alguna cosa greu a algú, ja que ens han arribat comentaris que hi ha hagut alguns accidents”. Com és normal, els skaters solen caure, però si les planxes estan soltes, això pot provocar talls i ferides més greus. A més, s’ha insistit que com és una zona d’esport de risc, hauria d’estar correctament senyalitzada i barrada per a delimitar-la.

Per a Mario López, la situació del recinte és un clar exemple dels incompliments del Partit Popular. Recorda al govern actual que al seu programa electoral de 2011, més concretament al punt 61, deia “Crearemos una zona nueva de skate”. No sabem si quantitativament el PP pensa que eixe sector social no és un viver de vots per a ells, però Clavell no ha de governar només per als seus, sinó per a tota la població.

Compromís per La Vall critica el estado del skatepark

La Vall d’Uixó, 17 de noviembre de 2014

Compromís per la Vall vuelve a exigir al equipo de gobierno que mantenga en buen estado las infraestructuras públicas, en referencia a la situación del skatepark, situado en la Plaza del Parque. Desde la coalición se asegura que sólo hay que pasar por la zona y fijarse en el estado absoluto de dejadez: las chapas están sueltas, hay agujeros en el suelo, hierros oxidados, tubos de grindar con orificios.

Para la formación valencianista, el afán de hacerse fotos de Óscar Clavell lo lleva a inaugurar barandillas o rampas, pero una vez la prensa tiene su imagen, no se hace nada para conservar en buen estado esas obras. En el caso del skatepark, el mantenimiento es relativamente barato si se hace de forma continuada.

Mario López, como representante de los Jóvenes de Compromís per la Vall, indica que “El ayuntamiento no hará nada hasta que no pase algo grave a alguien,
ya que nos han llegado comentarios que ha habido algunos accidentes “. Como es normal, los skaters suelen caerse, pero si las planchas están sueltas, esto puede provocar cortes y heridas más graves. Además, se ha insistido en que como es una zona de deporte de riesgo, debería estar correctamente señalizada y vallada para delimitarla.

Para Mario López, la situación del recinto es un claro ejemplo de los incumplimientos del PP. Recuerda al gobierno actual que en su programa electoral de 2011, más concretamente en el punto 61, decía “Crearemos una zona nueva de skate”. No sabemos si cuantitativamente el PP piensa que ese sector social no es un vivero de votos para ellos, pero Clavell no debe gobernar sólo para los suyos, sino para toda la población.