Compromís per la Vall, lamenta la deixadesa i falta de manteniment dels voltants del centre polifuncional del barri de la Moleta, la mega-construcció que ens ha costat a tots diversos milions d’euros i que ha precisat més d’una dècada per a la seua construcció. L’edifici, encara sense acabar, no té els accessos principals tancats per la qual cosa poden entrar rates o altres animals i cal recordar la plaga de gats que hi ha per la zona. A més les finestres exteriors amb el pas dels anys ja estan molt desgastades malgrat que l’edifici encara no ha sigut acabat.

Mario López, de l’executiva de Compromís per la Vall, indica que “als voltants de l’edifici van plantar arbres i plantes. Als arbres, ja crescuts, els van posar uns pals de guia. Al no podar-los ni cuidar-los durant anys estos estan destrossats, fan esses i fins i tot alguns tenen les arrels per fora. El mateix succeeix amb les plantes i jardí d’enfront del mega-edifici, que al no mantenir-ho i netejar-ho, la zona sembla una selva”.

El representant de Compromís ha manifestat que “d’altra banda, critiquem també els accessos a la zona on es troba l’edifici juntament amb parcs i habitatges confrontants. Per a arribar hi ha sis passos per a vianants, dels quals quatre no són accessibles per a gent amb mobilitat reduïda. Però el més paradoxal és que si que hi ha un accés per a discapacitats enmig d’una vorera, sense pas de vianants”.

Mario López demana a l’equip de govern “que mantinga la zona en condicions i no tracte als veïns de la zona com a gent de segona”. I recorda que “no solament cal inaugurar parcs, nínxols en el cementeri o baranes per a eixir a la foto, sinó que també cal mantenir-ho tot en condicions sense que açò implique titulars en la premsa”.

COMPROMÍS PER LA VALL CRÍTICA LA DEJADEZ DE LOS ALREDEDORES DEL CENTRO POLIFUNCIONAL

Compromís per la Vall, lamenta la dejadez y falta de mantenimiento de los alrededores del centro polifuncional del barrio de la Moleta, la mega-construcción que nos ha costado a todos varios millones de euros y que ha precisado más de una década para su construcción. El edificio, aún sin terminar, no tiene los accesos principales cerrados por lo cual pueden entrar ratas u otros animales y hay que recordar la plaga de gatos que hay por la zona. Además las ventanas exteriores con el paso de los años ya están muy desgastadas pese a que el edificio aún no ha sido terminado.

Mario López, de la ejecutiva de Compromís per la Vall, indica que “en los alrededores del edificio plantaron árboles y plantas. A los árboles, ya crecidos, les pusieron unos palos de guía. Al no podarlos ni cuidarlos durante años éstos están destrozados, hacen eses e incluso algunos tienen las raíces por fuera. Lo mismo sucede con las plantas y jardín de enfrente del mega-edificio, que al no mantenerlo y limpiarlo, la zona parece una selva”.
El representante de Compromís ha manifestado que “por otro lado, criticamos también los accesos a la zona donde se encuentra el edificio junto con parques y viviendas colindantes. Para llegar hay seis pasos para peatones, de los cuales cuatro no son accesibles para gente con movilidad reducida. Pero lo más paradójico es que sí que hay un acceso para discapacitados en medio de una acera, sin paso de peatones”.

Mario López pide al equipo de gobierno “que mantenga la zona en condiciones y no trate a los vecinos de la zona como gente de segunda”. Y recuerda que “no solo hay que inaugurar parques, nichos en el cementerio o barandillas para salir en la foto, sino que también hay que mantenerlo todo en condiciones sin que ello implique titulares en la prensa”.foto 4 (8) foto 3 (11) foto 3 (10) foto 1 (16) foto 1 (15) foto 5 (3) 20141101_100623 20141101_101703 20141101_101856