Compromís per la Vall ha presentat una proposta a l’Ajuntament de la Vall d’Uixó per tal que el municipi es prepare davant una eventual gota freda. El portaveu de l’assemblea local de Compromís, Jordi Julià, ha manifestat que “en els últims dies hem pogut assistir a un caos circulatori en el nostre poble. Les obres d’asfaltat, que han brillat per la seua absència els últims tres anys, s’han multiplicat just ara que hi ha any electoral, però no hem vist moviment per tal de minimitzar els riscos que podria provocar una gota freda”.

Com cada any, el principi de la tardor porta el risc de fortes tempestes a la nostra zona. Davant estos fenòmens, propis de la nostra climatologia, res es pot fer de manera efectiva. En canvi, les institucions locals han de previndre i minimitzar les possibles conseqüències que estes pluges puguen tindre en la població. Julià ha afegit que “és necessari que d’una manera urgent l’Ajuntament prepare el municipi per a les possibles pluges torrencials que poden afectar molts immobles si les clavegueres continuen brutes i colapsades”.

És per este motiu que Coalició Compromís per la Vall sol·licita una actuació immediata en la neteja del clavegueram i els desaigües de la ciutat, el portaveu local ha conclós: “més val previndre que curar. Millor evitar inundacions i humitats que anar a arreglar-ho després, encara que potser la voluntat de l’equip de govern és arreglar este tipus de desperfectes després que passen per tal de fer-se la foto. No seria la primera volta”.

COMPROMÍS PER LA VALL PIDE LA LIMPIEZA DEL ALCANTARILLADO ANTE LA GOTA FRÍA

Compromís per la Vall ha presentado una propuesta en el Ayuntamiento de la Vall d’Uixó para que el municipio se prepare ante una eventual gota fría. El portavoz de la asamblea local de Compromís, Jordi Julià, ha manifestado que “en los últimos días hemos podido asistir a un caos circulatorio en nuestro pueblo. Las obras de asfaltado, que han brillado por su ausencia los últimos tres años, se han multiplicado justo ahora que hay año electoral, pero no hemos visto movimiento para minimizar los riesgos que podría provocar una gota fría”.

Como cada año, el principio del otoño trae el riesgo de fuertes tormentas a nuestra zona. Ante estos fenómenos, propios de nuestra climatología, nada se puede hacer de manera efectiva. En cambio, las instituciones locales tienen que prevenir y minimizar las posibles consecuencias que estas lluvias puedan tener en la población. Julià ha añadido que “es necesario que de una manera urgente el Ayuntamiento prepare el municipio para las posibles lluvias torrenciales que pueden afectar muchos inmuebles si las alcantarillas continúan sucias y colapsadas”.

Es por este motivo que Coalició Compromís per la Vall solicita una actuación inmediata en la limpieza del alcantarillado y los desagües de la ciudad, el portavoz local ha concluído: “más vale prevenir que curar. Mejor evitar inundaciones y humedades que ir a arreglarlo después, aunque quizás la voluntad del equipo de gobierno es arreglar este tipo de desperfectos después de que pasen para hacerse la foto. No sería la primera vez”.