En el pleno del pasado mes de agosto Compromís per la Vall solicitó al equipo de gobierno información sobre las actuaciones contra las cucarachas y las ratas que han supuesto un verdadero problema de salud pública para nuestro pueblo este verano.

Tras analizar el documento que recoge las diferentes actuaciones frente a estas plagas desde Compromís per la Vall se ha lamentado que un barrio entero, el Grupo la Unión, se ha dejado de lado totalmente mientras otras zonas del pueblo han sido desinfectadas (con escaso éxito) hasta tres o cuatro veces según el equipo de gobierno. El portavoz de Compromís per la Vall, Jordi Julià, ha lamentado que “se deja de lado a todo un barrio ante un problema que está también sufriendo. Los vecinos del Grupo la Unión sufren como todos los valleros una invasión de cucarachas desde las alcantarillas municipales, pero aquí no se ha hecho nada”.

El equipo de gobierno afirma en su informe que durante los próximos días se tratará la zona. Julià considera que “ahora ya no es tiempo de luchar contra las cucarachas, este trabajo de primavera y principios de verano se hace inútil ahora, puesto que con las primeras lluvias y la bajada de temperaturas estos insectos disminuyen su presencia. Por desgracia, el no haber tratado la zona durante el periodo estival puede haber provocado que se hayan asentado en el barrio y que la próxima primavera el Grupo la Unión sufra todavía más focos de infección”.

COMPROMÍS PER LA VALL CRITICA QUE NO S’HAJA LLUITAT CONTRA LES PANEROLES EN EL GRUP LA UNIÓ

En el ple del passat mes d’agost Compromís per la Vall va sol·licitar a l’equip de govern informació sobre les actuacions contra les paneroles i les rates que han suposat un vertader problema de salut pública per al nostre poble este estiu.

Després d’analitzar el document que arreplega les diferents actuacions enfront d’aquestes plagues des de Compromís per la Vall s’ha lamentat que un barri sencer, el Grup la Unió, s’ha deixat de costat totalment mentre altres zones del poble han sigut desinfectades (amb escàs èxit) fins a tres o quatre vegades segons l’equip de govern. El portaveu de *Compromís *per la Vall, Jordi Julià, ha lamentat que “es deixa de costat a tot un barri davant un problema que està també patint. Els veïns del Grup la Unió pateixen com tots els vallers una invasió de paneroles des dels embornals municipals, però ací no s’ha fet gens”.

L’equip de govern afirma en el seu informe que durant els pròxims dies es tractarà la zona. Julià considera que “ara ja no és temps de lluitar contra les paneroles, aquest treball de primavera i principis d’estiu es fa inútil ara, ja que amb les primeres pluges i la baixada de temperatures aquests insectes disminueixen la seua presència. Per desgràcia, el no haver tractat la zona durant el període estival pugues haver provocat que s’hagen assentat en el barri i que la pròxima primavera el Grup la Unió patisca encara més focus d’infecció”.

cucarachas