Després de tantes paraules boniques s’ha constatat que des del govern local s’ha enganyat a la ciutadania vallera. Arriben les cartes de l’Ajuntament amb el ja temut IBI i moltes persones necessiten fer acrobàcies per vore com pagar-lo o, directament, es veuen incapaços d’afrontar-lo. Davant esta situació les persones són de nou les perjudicades. La passada legislatura amb el PSOE i esta amb el PP ja hem vist com la prioritat eren els bancs i el seu famós rescat, mentre que les persones que perdien, molt sovint injustament, la seua faena es veien abocades a una mar plena de taurons i no eren prou importants per ser rescatades. Ara, el tir de gràcia no ve d’una nova clàusula bancària, és l’Ajuntament qui apuntilla els ciutadans.

El portaveu local de Compromís per la Vall Jordi Julià ha manifestat hui que “l’IBI local és un escàndol i un atemptat contra l’economia de moltes persones”. En opinió del representant de Compromís “és una vergonya vore el preu que hem de pagar els vallers i les valleres i més encara en una situació tan complicada com l’actual”. Des de la formació valencianista i d’esquerres s’ha lamentat que els representants de l’Ajuntament visquen en una bombolla que no té res a vore amb la realitat, Julià ha explicat que “els dinerals que cobren algunes persones que són representants polítics locals, encara que facen un 70% de jornada, els allunyen de la realitat vallera. De la realitat de les persones que no tenen faena. Dels estudiants que no tenen beques. Dels jubilats que tenen les pensions congelades. Dels treballadors que no cobren ni mil euros. És impossible fer front als pagaments amb una vida normal. L’alcalde i l’equip de govern viuen fora de la realitat. Desconeixen com de mal ho està passant tanta gent al nostre poble”.

“Des de Compromís, que ja va criticar l’exempció de l’IBI que es va fer a certes entitats privades, no entenem com es pot perdonar l’IBI a algú perquè sí mentre la resta de la gent es troba amb una animalada que no pot afrontar. En esta legislatura hem vist com el rebut del fem s’ha multiplicat per dos i com l’IBI no para de créixer, el poble de la Vall necessita solucions. I les solucions ara no són inaugurar gimnasets a l’aire lliure. Les solucions són faena per a la gent que no en té i uns impostos que la gent puga suportar. El PP viu fora de la realitat” ha assenyalat Julià.

COMPROMÍS PER LA VALL CONSIDERA UN ESCÁNDALO El IBI LOCAL

Después de tantas palabras bonitas se ha constatado que desde el gobierno local se ha engañado a la ciudadanía vallera. Llegan las cartas del Ayuntamiento con el ya temido IBI y muchas personas necesitan hacer acrobacias para ver como pagarlo o, directamente, se ven incapaces de afrontarlo. Ante esta situación las personas son de nuevo las perjudicadas. La pasada legislatura con el PSOE y esta con el PP ya hemos visto como la prioridad eran los bancos y su famoso rescate, mientras que las personas que perdían, muy a menudo injustamente, su trabajo se veían abocadas a un mar lleno de tiburones y no eran bastante importantes para ser rescatadas. Ahora, el tiro de gracia no viene de una nueva cláusula bancaria, es el Ayuntamiento quién apuntilla los ciudadanos.

El portavoz local de Compromís per la Vall Jordi Julià ha manifestado hoy que “el IBI local es un escándalo y un atentado contra la economía de muchas personas”. En opinión del representante de Compromís “es una vergüenza ver el precio que tenemos que pagar los valleros y las valleras y más todavía en una situación tan complicada como el actual”. Desde la formación valencianista y de izquierdas se ha lamentado que los representantes del Ayuntamiento vivan en una burbuja que no tiene nada a ver con la realidad, Julià ha explicado que “los dinerales que cobran algunas personas que son representantes políticos locales, aunque hagan un 70% de jornada, los alejan de la realidad vallera. De la realidad de las personas que no tienen trabajo. De los estudiantes que no tienen becas. De los jubilados que tienen las pensiones congeladas. De los trabajadores que no cobran ni mil euros. Es imposible hacer frente a los pagos con una vida normal. El alcalde y el equipo de gobierno viven fuera de la realidad. Desconocen como de mal lo está pasando tanta gente en nuestro pueblo”.

“Desde Compromís, que ya criticó la exención del IBI que se hizo a ciertas entidades privadas, no entendemos como se puede perdonar el IBI a alguien porque sí mientras el resto de la gente se encuentra con una salvajada que no puede afrontar. En esta legislatura hemos visto como el recibo de la basura se ha multiplicado por dos y como el IBI no para de crecer, el pueblo de la Vall necesita soluciones. Y las soluciones ahora no son inaugurar minigimnasios al aire libre. Las soluciones son trabajo para la gente que no tiene y unos impuestos que la gente pueda soportar. El PP vive fuera de la realidad” ha señalado Julià.