Compromís per la Vall ha manifestat la seua indignació per l’ús continuat que es fa per part del PP dels mitjans de comunicació local com ara pàgines web o xarxes socials a nom d’institucions locals. En opinió de Jordi Julià, portaveu local de Compromís per la Vall, este fet és “totalment inadmissible” ja que “és necessari saber separar quan es parla com a representant municipal, en nom de tots els vallers i les valleres, siguen rojos, blaus, taronges, verds, morats o grocs, de quan es parla en nom del partit”.

Com a mostra d’allò que la coalició valencianista ataca no cal més que vore l’actitud en xarxes socials d’algunes pàgines locals, com ara la de la piscina municipal, que donen el seu suport a declaracions d’Óscar Clavell en virtut de president del PP local i no d’alcalde de la Vall. A este fet cal afegir que des de la pàgina web de la corporació municipal s’utilitzen les notes de premsa de l’ajuntament, òrgan que representa a totes i cadascuna de les persones que habiten la Vall, per tal d’atacar altres partits i fer política partidista.

En opinió de Compromís per la Vall estos fets són d’una gravetat extrema, ja que la separació entre la política partidista i el treball com a representant de tota la ciutadania és bàsic i hauria de ser de compliment obligat per part de tots els polítics. “Esperem que només siga un error per culpa de la ignorància” ha afegit Julià, qui ha afirmat que “si no són capaços de distingir entre la realitat del partit i la de la institució que ocupen estaríem recorrent un camí molt obscur. El camí que confon partit i estructures locals o d’estat. El camí del totalitarisme”.

Adjunt: fotografies.

COMPROMÍS PER LA VALL CRITICA EL USO PARTIDISTA DE LAS WEBS Y REDES SOCIALES MUNICIPALES

Compromís per la Vall ha manifestado su indignación por el uso continuado que se hace por parte del PP de los medios de comunicación local como por ejemplo páginas web o redes sociales a nombre de instituciones locales. En opinión de Jordi Julià, portavoz local de Compromís per la Vall, este hecho es “totalmente inadmisible” puesto que “es necesario saber separar cuando se habla como representante municipal, en nombre de todos los valleros y las valleras, sean rojos, morados, naranjas, verdes, morados o amarillos, de cuando se habla en nombre del partido”.

Como muestra de esto que la coalición valencianista ataca no hace falta más que ver la actitud en redes sociales de algunas páginas locales, como por ejemplo la de la piscina municipal, que da su apoyo a declaraciones de Óscar Clavel en virtud de presidente del PP local y no de alcalde de la Vall. A este hecho hay que añadir que desde la página web de la corporación municipal se utilizan las notas de prensa del ayuntamiento, órgano que representa a todas y cada una de las personas que habitan la Vall, para atacar otros partidos y hacer política partidista.

En opinión de Compromís per la Vall estos hechos son de una gravedad extrema, puesto que la separación entre la política partidista y el trabajo como representante de toda la ciudadanía es básico y tendría que ser de cumplimiento obligado por parte de todos los políticos. “Esperamos que solo sea un error por culpa de la ignorancia” ha añadido Julià, quien se ha afirmado que “si no son capaces de distinguir entre la realidad del partido y la de la institución que ocupan estaríamos recorriendo un camino muy oscuro. El camino que confunde partido y estructuras locales o de estado. El camino del totalitarismo”.

Adjunto: fotografías.

uspartidista1 uspartidista2