COMPROMÍS CREE QUE EL GRUPO LA UNIÓN MERECE MÁS INVERSIONES Y MENOS PALABRAS.

Compromís per la Vall no comparte las declaraciones del alcalde Óscar Clavell sobre sus inversiones en el Grupo la Unión tras fotografiarse, como de costumbre, en unas obras que el Ayuntamiento debía realizar sí o sí, en este caso tras una inundación a causa de la rotura de una alcantarilla municipal. “Creíamos que nada nos podía sorprender ya después de ver el alcalde haciéndose fotos al lado de una barandilla recién pintada, pero estábamos equivocados: ahora hemos visto al alcalde haciéndose fotos al lado de una de las mayores vergüenzas del pueblo, las tumbas romanas convertidas en vertedero” ha manifestado el portavoz local de Compromís, Jordi Julià.

Julià ha defendido que el Ayuntamiento debería apoyar más con hechos y menos con palabras este barrio. Por ejemplo, ha citado la propuesta a Corts Valencianes presentada por Compromís para adecentar la necrópolis romana que ha recibido como respuesta el silencio. Casi dos años después de la iniciativa de Compromís para poner en el lugar que merece uno de los lugares más singulares del pueblo de la Vall podemos pasear por el lugar y ver que es un vertedero minado con excrementos. “No solo sirve culpar a los propietarios de los canes, hay que facilitar que se recojan instalando más puntos con papeleras y espacios para sus necesidades, y en el caso de la necrópolis hay que adecentar las tumbas y colocarlas en el lugar que la historia de este sitio merece” ha afirmado Julià.

El portavoz de Compromís ha continuado calificando de “lamentable” el hecho de vender como un éxito un deber como reconstruir la escuela de la Cova, una escuela que “ahora tiene un uso compartido. Todavía esperamos soluciones para los niños de la Asunción”. Además Julià ha reclamado un plan de asfaltado para el barrio, ya que “o eso o que el Ayuntamiento empiece a pagar los cambios de amortiguadores de los vecinos, ya que circular por este barrio a veces parece ser disputar una prueba del Rally de Montecarlo”.

COMPROMÍS CREU QUE EL GRUP LA UNIÓ MEREIX MÉS INVERSIONS I MENYS PARAULES.

Compromís per la Vall no comparteix les declaracions de l’alcalde Óscar Clavell sobre les seues inversions en el Grup la Unió després de fotografiar-se, com de costum, en unes obres que l’Ajuntament havia de realitzar sí o sí, en aquest cas després d’una inundació a causa del trencament d’una claveguera municipal. “Crèiem que res ens podia sorprendre ja després de veure l’alcalde fent-se fotos al costat d’una barana recentment pintada, però estàvem equivocats: ara hem vist a l’alcalde fent-se fotos al costat d’una de les majors vergonyes del poble, les tombes romanes convertides en abocador” ha manifestat el portaveu local de Compromís, Jordi Julià.

Julià ha defensat que l’Ajuntament hauria de recolzar més amb fets i menys amb paraules este barri. Per exemple, ha citat la proposta a Corts Valencianes presentada per Compromís per a dignificar la necròpoli romana que ha rebut com a resposta el silenci. Quasi dos anys després de la iniciativa de Compromís per a posar en el lloc que mereix un dels llocs més singulars del poble de la Vall podem passejar pel lloc i veure que és un abocador minat amb excrements. “No solament serveix culpar als propietaris dels gossos, cal facilitar que s’arrepleguen instal·lant més punts amb papereres i espais per a les seues necessitats, i en el cas de la necròpoli cal cuidar les tombes i col·locar-les en el lloc que la història d’este lloc mereix” ha afirmat Julià.

El portaveu de Compromís ha continuat qualificant de “lamentable” el fet de vendre com un èxit haver de com reconstruir l’escola de la Cova, una escola que “ara té un ús compartit. Encara esperem solucions per als xiquets de l’Assumpció”. A més Julià ha reclamat un pla d’asfaltat per al barri, ja que “o açò o que l’Ajuntament comence a pagar els canvis d’amortidors dels veïns, ja que circular per este barri a voltes sembla ser disputar una prova del Ral·li de Montecarlo”.