Diversos militants i simpatitzants de Compromís han recolzat hui l’acte en favor de l’ensenyament públic realitzat a la Plaça de l’Ajuntament de la Vall. En hores prèvies la formació ha cridat a l’assistència a la ciutadania vallera, que ha respost amb una presència multitudinària i un esperit reivindicatiu que ha portat la veu del poble al saló de plens de l’Ajuntament local.

protestaedu1

Durant la concentració s’han repartit centenars de fulls informatius de la Jornada per l’Educació Pública que Compromís celebrarà el proper dissabte 26 d’abril, a partir de les 10 del matí, a la Plaça del Parc. Serà una jornada on la coalició recollirà les queixes i propostes de millora de la comunitat educativa vallera per a portar-les a les Corts Valencianes i tractar de solucionar els greus problemes de la nostra educació. Tot això en un ambient distés on els més xicotets podran gaudir de castells, tallers i conta-contes.

compromisescolapublicaok

protestaedu2