Compromís per La Vall, convida a la periodista per a que explique l’estat de RTVV.

Amàlia Garrigós. Una de les pioneres de la ràdio autonòmica valenciana Ràdio Nou i una de les cares més conegudes dels primers anys de Canal Nou, va estar ahir al Centre Social “les LLimeres” oferint una xarrada sobre el model partidista que han dut a terme els gestors dels mitjans públics. Amàlia, és una de les treballadores afectades injustament per l’ERO de RTVV. Malgrat això, va transmetre un missatge d’esperança i de lluita per aconseguir, entre tots els ciutadans, una ràdio i una televisió de qualitat, pública, i en valencià, que tinga una gestió austera, que siga sostenible i plural. Per assolir aquest objectiu, cal treballar en un model alternatiu al que hi ha ara i que està basat en una programació partidista i propagandística del PP que l’ha portat al desprestigi.
El públic assistent va participar activament i van tractar temes com la necessitat de tindre informació de proximitat, potenciar la nostra llengua, i crear referents. Tres factors que fan que una societat senta que pertany a un col·lectiu.